Kite?

View previous topic View next topic Go down

Kite?

Post by AleciaAutumn10 on Tue Jul 05, 2011 8:17 pm

Have you ever flown a kite?

AleciaAutumn10
Officer


Back to top Go down

Re: Kite?

Post by Luv on Wed Jul 06, 2011 2:09 am

Yeah, of course. I had a childhood once.

Luv
The Unbeatable


Back to top Go down

Re: Kite?

Post by AleciaAutumn10 on Wed Jul 06, 2011 3:18 am

Lol. So have I. But I completely failed at it Dx

AleciaAutumn10
Officer


Back to top Go down

Re: Kite?

Post by emmie on Wed Jul 06, 2011 4:19 am

yes, very easyy :]

emmie
Guide Bear
Guide Bear


Back to top Go down

Re: Kite?

Post by GlitterL on Wed Jul 06, 2011 4:23 am

Nope, never. I've seen people with them before of course(:

GlitterL
Officer


Back to top Go down

Re: Kite?

Post by muffinatormanic on Wed Jul 06, 2011 5:16 am

Yes at first it was an epic fail then my uncle helped me and it flew!!

muffinatormanic
Forum Assist


Back to top Go down

Re: Kite?

Post by Luv on Wed Jul 06, 2011 5:35 am

I've built kites before.

Luv
The Unbeatable


Back to top Go down

Re: Kite?

Post by JLBABV on Wed Jul 06, 2011 5:37 am

Yep! But it's harder than it looks

JLBABV
Official Photographer


Back to top Go down

Re: Kite?

Post by Luv on Wed Jul 06, 2011 5:45 am

You have to have the right outside conditions, and you can't control that.

Luv
The Unbeatable


Back to top Go down

Re: Kite?

Post by CarlyAllHeart261 on Wed Jul 06, 2011 6:09 am

I have before. Me and my friends went to a park once and flew a kite, and it got stuck in a tree

CarlyAllHeart261
Forum Assist/Events Planner


Back to top Go down

Re: Kite?

Post by AleciaAutumn10 on Wed Jul 06, 2011 7:27 am

Haha. My dad's really good at kite flying. I even cut my fingers a few times from the string.

AleciaAutumn10
Officer


Back to top Go down

Re: Kite?

Post by Sponsored content Today at 1:22 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum