Do you have unfinished quests?

View previous topic View next topic Go down

Do you have unfinished quests?

Post by Luv on Tue Jul 12, 2011 1:08 am

I have at least five quests just sitting there that I've never finished.

You can check for unfinished quests in your CBZ.
avatar
Luv
The Unbeatable


Back to top Go down

Re: Do you have unfinished quests?

Post by emmie on Tue Jul 12, 2011 1:09 am

no.. finished them all ;D well only for the CHH oneee
avatar
emmie
Guide Bear
Guide Bear


Back to top Go down

Re: Do you have unfinished quests?

Post by Cheer on Tue Jul 12, 2011 2:04 am

Yup. Quite a few ^^;;
avatar
Cheer
Events Planner/Superstar


Back to top Go down

Re: Do you have unfinished quests?

Post by MollyFlyer on Tue Jul 12, 2011 2:22 am

Yep -- the Jungle Ruins one (because I'm no good at bear-2-bear racing) and the blue jeans quest, that I technically finished but since it's passed it won't let me finish it properly.
avatar
MollyFlyer
Guide Bear
Guide Bear


Back to top Go down

Re: Do you have unfinished quests?

Post by Bear on Tue Jul 12, 2011 2:28 am

Yes, I have tons of unfinished quests. I remember having the iCarly quest unfinished and it glitches sometimes with the cameras around, haha.
avatar
Bear
Officer


Back to top Go down

Re: Do you have unfinished quests?

Post by ariesgirl12917 on Tue Jul 12, 2011 2:29 am

I have tons of unfinished quests the dot quest to get the polka dot t-shirt I can't even finish because the dot is right where the volleyball game is and everytime I try to click the dot the volleyball games opens up
avatar
ariesgirl12917
Helpful Bear
Helpful Bear


Back to top Go down

Re: Do you have unfinished quests?

Post by Bear on Tue Jul 12, 2011 3:01 am

ariesgirl12917 wrote:I have tons of unfinished quests the dot quest to get the polka dot t-shirt I can't even finish because the dot is right where the volleyball game is and everytime I try to click the dot the volleyball games opens up

Haha, when I click the iCarly cameras, each time I go to the location it's still there! I guess it's glitched. Even if you do finish the quest I don't think you get the prize.
avatar
Bear
Officer


Back to top Go down

Re: Do you have unfinished quests?

Post by AleciaAutumn10 on Tue Jul 12, 2011 5:33 am

Nope. I usually finish them. It annoys me when their unfinished >.<
avatar
AleciaAutumn10
Officer


Back to top Go down

Re: Do you have unfinished quests?

Post by heidi02 on Tue Jul 12, 2011 6:05 am

Yes
avatar
heidi02
Guide Bear
Guide Bear


Back to top Go down

Re: Do you have unfinished quests?

Post by ariesgirl12917 on Tue Jul 12, 2011 6:45 am

Bear wrote:
ariesgirl12917 wrote:I have tons of unfinished quests the dot quest to get the polka dot t-shirt I can't even finish because the dot is right where the volleyball game is and everytime I try to click the dot the volleyball games opens up

Haha, when I click the iCarly cameras, each time I go to the location it's still there! I guess it's glitched. Even if you do finish the quest I don't think you get the prize.

Oh wow that is kinda upsetting in some ways but at least I still go my item by trading with someone for it
avatar
ariesgirl12917
Helpful Bear
Helpful Bear


Back to top Go down

Re: Do you have unfinished quests?

Post by Daize on Tue Jul 12, 2011 6:49 am

Yeah, I probably have a couple.
avatar
Daize
Guide Bear
Guide Bear


Back to top Go down

Re: Do you have unfinished quests?

Post by winter on Tue Jul 12, 2011 6:54 am

yeah I do, mostly reason is that I stop trying, but then I'll get back into them some way.
avatar
winter
BABV Events Planner


Back to top Go down

Re: Do you have unfinished quests?

Post by Dillonus on Tue Jul 12, 2011 7:01 am

Do you have unfinished quests?

probably
avatar
Dillonus
Friendly Bear
Friendly Bear


Back to top Go down

Re: Do you have unfinished quests?

Post by Cheer on Tue Jul 12, 2011 7:29 am

I have animal adventures that I didn't finish. And I don't think I finished an Easter quest yet ^^;;
avatar
Cheer
Events Planner/Superstar


Back to top Go down

Re: Do you have unfinished quests?

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum