Spring cleaning my cub condo

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: Spring cleaning my cub condo

Post by Lauren♥ on Sat Jun 09, 2012 3:56 pm

Ugh its over!

Lauren♥
Novice Bear
Novice Bear


Back to top Go down

Re: Spring cleaning my cub condo

Post by cyrus2hip594 on Sat Jun 09, 2012 3:57 pm

I see how it is.... lol

cyrus2hip594
Guide Bear
Guide Bear


Back to top Go down

Re: Spring cleaning my cub condo

Post by MollyFlyer on Sat Jun 09, 2012 4:01 pm

Hmm . . . sounds like someone needs to be dragged to youtube for pony conversion.

MollyFlyer
Guide Bear
Guide Bear


Back to top Go down

Re: Spring cleaning my cub condo

Post by cyrus2hip594 on Sat Jun 09, 2012 4:05 pm

LOL. call me a "little" obsessed.

cyrus2hip594
Guide Bear
Guide Bear


Back to top Go down

Re: Spring cleaning my cub condo

Post by MollyFlyer on Sat Jun 09, 2012 4:09 pm

Lauren, let me introduce you to the work of another Lauren -- Lauren Faust. She teaches us that friendship is, indeed, magic.

MollyFlyer
Guide Bear
Guide Bear


Back to top Go down

Re: Spring cleaning my cub condo

Post by cyrus2hip594 on Sat Jun 09, 2012 4:12 pm

I am literally dying of laughter

cyrus2hip594
Guide Bear
Guide Bear


Back to top Go down

Re: Spring cleaning my cub condo

Post by MollyFlyer on Sat Jun 09, 2012 4:14 pm

Crud, better get the defibrillator -- CLEAR! *zaps*

MollyFlyer
Guide Bear
Guide Bear


Back to top Go down

Re: Spring cleaning my cub condo

Post by cyrus2hip594 on Sat Jun 09, 2012 4:23 pm

I know this is random but do they still have the claw machine? I JUST renewed y cybearguide thing and idk anything about it. I saw it in bearville discussions from January.

cyrus2hip594
Guide Bear
Guide Bear


Back to top Go down

Re: Spring cleaning my cub condo

Post by MollyFlyer on Sat Jun 09, 2012 4:27 pm

Nope, no claw machine, but there's an oyster that has other rare items in it.

MollyFlyer
Guide Bear
Guide Bear


Back to top Go down

Re: Spring cleaning my cub condo

Post by cyrus2hip594 on Sat Jun 09, 2012 4:30 pm

The oyster has rare? what kind?

cyrus2hip594
Guide Bear
Guide Bear


Back to top Go down

Re: Spring cleaning my cub condo

Post by sandyverybeary3 on Sat Jun 09, 2012 6:14 pm

im not sure i got a hat last time i used it... and i did some spring cleaning and i have like enough furniture to have every room a themed room like an art room and a hello kitty room and a Jr. Cybearguide room, and all that lol it was really fun! it think i might do it once a season!

sandyverybeary3
Helpful Bear
Helpful Bear


Back to top Go down

Re: Spring cleaning my cub condo

Post by MollyFlyer on Sat Jun 09, 2012 11:57 pm

The oyster has a bunny mask, pearl, pearl-inlay chest that can hold anything, and a bonsai tree similar to the manager item.

MollyFlyer
Guide Bear
Guide Bear


Back to top Go down

Re: Spring cleaning my cub condo

Post by cyrus2hip594 on Sun Jun 10, 2012 6:46 am

Cool. Lol cleaning it out was kinda fun too

cyrus2hip594
Guide Bear
Guide Bear


Back to top Go down

Re: Spring cleaning my cub condo

Post by bearvilleisawesome on Fri Jun 15, 2012 9:33 am

Molly I was very inspired by your idea so I cleaned and reoganized my whole Cub Condo and even started cleaning up my real house(: My room is mess since we just moved in but now I can actually walk around!

bearvilleisawesome
Helpful Bear
Helpful Bear


Back to top Go down

Re: Spring cleaning my cub condo

Post by Sponsored content Today at 5:44 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum